18 listopada 2020 10:37
👁 78
Daktela to nowoczesna firma, która profil swoich usług skupia między innymi na dostarczaniu kompleksowych i profesjonalnych rozwiązań dla osób pracujących zdalnie. Dzięki ich ofercie oraz pomocy praca na home office będzie czystą przyjemnością. Jest to firma z wieloletnim doświadczeniem w tej branży, dzięki czemu doskonale znają ten rynek i oczekiwania swoich klientów mogą przygotować dla nich ofertę usług, która spełni ich wszystkie wymagania w stu procentach. Więcej przydatnych informacji oraz pełną ofertę usług można znaleźć na stronie internetowej przedsiębiorstwa Daktela.
Opinie posortowane są w kolejności dodawania od najstarszych do najnowszych.
Brak opinii. Dodaj pierwszą.
ul. Michałowicza, Bielsko-Biała (śląskie)
Funkcjonująca od 2004 roku firma Alfavox jest właścicielem strony, na której reklamuje zakres swojej działalności. Para się projektowaniem oraz implementowaniem systemów teleinformatycznych klasy contact center. Ich atutem jest intuicyjny, a równocześnie nieskomplikowany w obsłudze interfejs. Grupa ekspertów tworzy pomysły w rodzaju: predictive dialer, Verint ULTRA czy PDS. Oferta mieści różnego rodzaju systemy, stosowane do rejestracji rozmów.... więcej »
Dodano 30 października 2012 12:47
👁 2217 (0,53 dziennie)
Trzy Lipy 3, Gdańsk (pomorskie)
Szukasz w wsparcia w kwestii integracji z CRM? Sprawdź ofertę firmy Datera. To usługi kierowane przede wszystkim do contact center oraz biur. Co ważne, firma dostosowuje moduły, funkcje, konta oraz telefony, a Ty płacisz tylko za to, co zostało wykonane. Świetnym rozwiązaniem są abonamenty na 12 i 24 miesiące. Jeśli potrzebujesz tego typu rozwiązań dla swojej firmy, sprawdź ofert Datera.... więcej »
Dodano 11 grudnia 2020 08:08
👁 121 (0,1 dziennie)
ul. Grażyny 15, Warszawa (mazowieckie)
Nasza firma działa w obszarze doradztwa i treningu obsługi klienta, sprzedaży, Customer Service oraz call center. W zespole posiadamy doświadczonych trenerów i konsultantów, którzy znają się na temat zdobywania przewagi konkurencyjnej oraz umacniania pozycji branży call/contact center. Specjalizujemy się głównie w doradztwie w zakresie optymalizacji, reorganizacji i usprawniania struktur obsługowych oraz sprzedażowych. Zapewniamy naszym klientom kompleksowe i holistyczne spojrzenie na aspekty pr ...... więcej »
Dodano 27 grudnia 2020 12:32
👁 82